Poľská sociálna reklama zameraná na deti a mládež

Na Slovensku sme v posledných rokoch mohli zaznamenať niekoľko kampaní z oblasti sociálnej reklamy zameranej na deti a mládež. Situácia nie je odlišná ani v zahraničí. Medzinárodné porovnávanie je v akademickej obci nevyhnutná súčasť odovzdávania si vedomostí. Poľský pohľad do tejto problematiky priniesol odborný seminár dňa 22.11.2016, ktorý sa realizoval na pôde Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy Filozofickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre.
Hlavné slovo tohto odborného seminára dostala Dr. Katarzyna Walotek-Ściańska, ktorá pôsobí v rámci Ekonomickej univerzity v Katoviciach. Jej príspevok s názvom Poľská sociálna reklama zameraná na deti a mládež vyvolal diskusiu u auditória. Diskusiu moderovala hlavná riešiteľka projektu KEGA 035UKF-4/2015: Socializačné a edukačné funkcie marketingového komunikátu ako odrazu mediálnej kultúry, Mgr. Györgyi Janková, PhD. Odborný seminár s medzinárodnou účasťou tak rozšíril obzory v tejto problematike aj mimo územia nášho štátu.  Odborným garantom tohto seminára bola prof. doc. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.
baner ponuka studia1
baner ponuka bakalarbaner ponuka magisterskebaner ponuka doktorandske

Kalendár udalostí

Žiadne nadchádzajúce udalosti na zobrazenie!
Žiadne udalosti na zobrazenie

Kontaktné informácie

Filozofická fakulta
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Štefánikova 67, 949 74 Nitra

tel: +421 37 6408 444
fax: +421 37 6408 500

ico-facebook
 

Táto webová stránka používa cookies.

Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky súhlasíte s používaním cookies.

Rozumiem